مصاحبه آرشیو خبر ها
اشک های اندره آ‌ ، پایان ماجرایی پر از قلب و روح و احساس

اشک های اندره آ‌ ، پایان ماجرایی پر از قلب و روح و احساس

اشک های آندره ای عزیز بعد از بازی دو تیم آلمان و اسپانیا به شدت تمام هواداران نه تنها ایتالیا که فوتبال دوستان جهان را متاثر کرد، او قبل از یورو اعلام کرده بود که این آخرین تورنومنت ملی او خواهد بود. بارتزالی علی رغم تمام شایستگی هایش هیچ گاه به اندازه ی بونوچی و کیه لینی مورد تمجید قرار نگرفت و در پایان بازی به شدت تحت تاثیر این شکست تلخ بود، کلودیو اورلاندینی در گفت و گو با توتومرکاتووب گفت:

 

اشک های آندره آ‌ نتیجه ی طبیعی ماجراجویی بود که با پنالتی به پایان رسید، ماجرایی که برایش قلب و روح و احساس خرج شده بود. طبیعی است که باید کمی گریستن به همراه داشته باشد. وقتی خدایگانی چون بارتزالی و بوفون اشک می ریزند، شما به فکر فرو می روید … این نشان می دهد که چقدر برایشان مهم بود. آنها در میان موجی از تردید و انتقاد شروع به کار کردند، از نظر هم کاران، آنها بدترین تیم ملی حافظه ی زنده ی ایتالیایی ها بودند، چرا که فاقد یک سری از عناصر مهم بودند، در عوض، ایتالیا با ارائه ی فوتبالی خوب پیش می رفت.

 

 

 

بازی ما برابر اسپانیا و آلمان نشان داد که به وسیله ی تلاش قلبی و سازماندهی می توانید جای کیفیت فنی را پر کنید. در جام جهانی بازیکنانی در تیم بودند که فقط به خودشان فکر می کردند. کونته تفاوت ایجاد کرد و انرژی مثبتی به تیم ملی داد، کونته و مربع انتهای زمین یوونتوس معمار این یوروی فوق العاده بودند.

 

از ایجنت آندره آ‌ پرسیده شد که آیا بارتزالی کارش با یووه و تیم ملی تمام شده است یا نه:

 

هرگز نگو هرگز، او با یک ایده این تورنومنت را شروع کرد، اما تفکر او می تواند عوض شود. افراد حاضر در تیم ملی از او خواسته اند که بماند. در مورد یوونتوس هم باید بگویم، او در این تیم به دوران بازیگری اش پایان خواهد داد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: